De Stemmingmakerij bedacht voor de uitgever van omroepbladen, Bindinc, een aantal brand entertainment acties gericht op zowel B-to-B als B-to-C.
De uitgever van omroepbladen, Bindinc staat voor de uitdaging om adverteerders en mediabureaus te stimuleren een van de grootste omroepbladen van Nederland, Avrobode, vaker in te zetten.
De Stemmingmakerij bedacht hiervoor een aantal brand entertainment acties gericht op zowel B-to-B als B-to-C. Dit alles de noemer Avrobode, Te Groot Om Te Negeren!
B-TO-B ACTIE
Met een knipoog naar een traditioneel promotieteam, wordt het Afroteam geïntroduceerd. Of beter gezegd het Avroteam. Op Sky Radio Run, het grootste jaarlijkse run event van de mediabranche is dit promoteam is, net als de Avrobode, te groot om te negeren. De Monster Truck staat opvallend langs het parcours. Halverwege deelt het Avro - team een verfrissing uit. Bij de finish ontvangen de deelnemers de originele Avrobode bidon met Avrobode. De Avrobode is opvallend en positief weer op de kaart gezet midden in de juiste doelgroep.
Deze actie gericht op de zakelijke prospect van Bindinc, krijgt in de winter navolging door middel van een exclusief concert door de kleinste dame in showbussiness, die desalniettemin ook te groot is om te negeren: Kylie Minogue.
B-TO-C ACTIE
De nieuwe vormgeving van de Avrobode dient op een guerrilla wijze bij consumenten bekend gemaakt te worden. De Stemmingmakerij bedenkt het concept en verzorgd de uitvoering. In 21 steden worden op de drukste punten vloerstickers geplakt. Een geslaagde & originele actie!